nuffnang 1

nuffnang 3

Isnin, 19 September 2011

Maaf Jua- lama tidak berupdate

salam semua..

saya mohon maaf sgt kepada readers kerana tidak mengupdate lgsg blog selepas raya ini..kekangan waktu serta tempahan apam yg tidak berhenti-henti menyebabkan waktu untuk update blog peribadi dan juga blog APDC terbantut.

alhamdulilah..ini dinamakan rezeki, since 5 hari sebelum syawal menjelma sehingga sekarang..bertambah2 tempahan apam utk dinikmati ketika pagi syawal serta ketika open house...

kerana teringin memakai hp BB, saya telah mengambil gambar tempahan apam saya mengunakan hp BB Storm..malangnya.. ;(..adik saya telah terformat software di BB tersebut menyebabkan segala2 pix tempahan saya gone already.. so sad.. =_='..

saya akan cuba mengupdate pelbagai tempahan dari costumer yg ada..terima kasih kepada costumer2 APDC kerana sudi menempah dgn saya.. n_n..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan