nuffnang 1

nuffnang 3

Jumaat, 12 Ogos 2011

Tempahan Cik Apple, Gombak

Cik apple nie adalah adik saya. Beliau tinggal di Gombak bersama seorang lagi adik saya iaitu sara. mereka berdua bekerja di KL. Dan tengahari tadi cik apple telah sms saya bertanyakan ttg apam ini. Ingin dijamu ketika buka puasa esok bersama rakan2nya tetapi minta disediakan mlm ini juga..haaaiii..dik.. nasib la ko adik akak..lau tak...ish..ish...



bagi memenuhi permintaan adik tercayang...selepas berbuka puasa bersama beliau di rumah mak, saya bergegas balik ke rumah utk menyediakan tempahan beliau.. memandangkan si kecil terus sahaja tidur sebaik tiba dirumah, saya memulakan tugasan utk membancuh adunan.

 Bee datang menjelma

Cik Apple menempah sebanyak 50 biji dengan filing kaya dan blueberri (nape costumer i suka flav tue?)...dan juga corak ladybird dan bee pelbagai color..huhu..menarik jer tengok...

Ladybird penyeri si apam
Jam 11.30 mlm, adik lelaki sya mengambil apam tersebut. Beliau memaklumkan bahawa Cik Apple akan balik ke Gombak menaiki tren selepas sahur esok pagi..jadi utk memudahkan keadaan, Cik mamat telah mengambil apam tersebut.


terima kasih kerana menempah
kalau sedap, order lagi ye Cik Apple...n_n...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan