nuffnang 1

nuffnang 3

Khamis, 11 Ogos 2011

Kenapa Apam Polkda Dot Saya menjadi pilihan?

Sebab anda patut menempah Apam Polka Dot Saya :

1) Lembut dan sedap
Struktur kelembutannya menyebabkan anda tak puas menikmatinya serta sedap

2) filing penuh membulat
filing pasti penuh bagi pelanggan puas menikmati apam polka dot saya ini

3) Warna yang menggoda
Colour yang menarik bagi attrack costumer utk menikmatinya..pasti kanak2 menggemarinya

4) Pilihan pelbagai filing
terdapat 4 filing terkini iaitu strawberry, blueberry, coklat dan kaya. saya sedang meneliti utk menambah beberapa filing antaranya peanut butter, kacang merah n etc.

5) Pilihan pelbagai corak selain Dot Dot
boleh memilih utk menikmati apam tersebut dengan corak ladybird, angry bird, bird, bee n etc.

6) Pelbagai pilihan utk packaging utk pelbagai event
pelbagai pilihan packaging utk anda pilih sempena majlis yg anda rai.


jadi anda faham kenapa apam saya istimewa rite? pilihan ditangan anda...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan