nuffnang 1

nuffnang 3

Selasa, 18 Oktober 2011

Berehat dan kembali beroperasi

last week saya menerima byk tempahan, unfortunetly saya terlupa nak snap pic lantas terus memberi kepada costumer..takpe la..n_n.. tak kesah pun..hope mereka suka dgn hasil air tangan saya..n_n..

btw this week saya terpaksa menolak beberapa tempahan kerana my dotter tiada pengasuh kerana en.suami bercuti bersama famili saya mengikut trip memancing di terengganu..so saya terpakse menutup kedai seketika..insyallah mulai kamis 20 Okt 2011 saya akan membuka semula tempahan apam.



credit to goggles pix

jadi kepada mereka yg masih lagi berminat utk menempahnye, sila hubungi saya terus ke HP yer..

terima kasih kepada anda semua kerana menyokong perjalanan perniagaan saya..

love all...n_n..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan