nuffnang 1

nuffnang 3

Khamis, 15 November 2012

Kesihatan yg baik Kurniaan Allah swt.

Alhamdulilah...

baru-baru ini saya diuji oleh dgn kesihatan yg kurang memberangsangkan..saya mengalami mastitis dan high fever utk kali kedua..ianya juga seiring dgn pengeluaran produk baru...oleh yg demikian, saya sgt menghargai kesihatan diri saya..selepas ini saya akan lebih berhati-hati serta mendapat rehat yg cukup setelah mengabaikan kesihatan diri dgn berjaga lewat, makan dan tidur tidak tentu..serta waktu penyusuan eksklusif anak yg lebih efisen. Dan ketika ini barulah saya sedar bahawa seorg wanita adalah tonggak rumahtangga..bila en.suami merasai tulang rusuk kirinya sakit, anak dan suami menjadi tidak menentu..alhamdulilah juga si kecil tidak meragam serta sgt memahami keadaan ibunya..bersyukur sgt..

dalam tidak sihat, saya gagahkan juga utk siapkan tempahan yg pertama kali saya upload di pages

dan

ianya mendapat sambutan hangat..
syukur alhamdulilah sgt..
walaupun dlm keadaan pening dan lesu, saya masih lagi menjawab call utk terima tempahan..
dan dlm tidak sihat itu, saya telah menyiapkan 39pax ikut tempahan yg ada.
 
walaupun produk hampir stgh bln dikeluarkan, baru hari ini saya berkesempatan utk updated blog..
 
insyallah..sebentar lagi saya akan mengeluarkan produk baru APDC.

hubungi :

Emma

0132309092
 
 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan